درباره ما

شرکت تامین ارتباطات رویکرد آينده، که در گذشته به عنوان  دپارتمان مخابرات و سیگنالینگ شرکت صنایع الکترونیک زعیم شناخته می شد فعالیت خود را در سال ۱۳۵۱ با مطالعه تخصصی بر روی طراحی، تامین و اجرای انواع شبکه های رادیویی با استانداردهای مختلف آنالوگ آغاز نمود و با توجه به تغییرات تکنولوژی و مهاجرت شبکه های رادیویی به دیجیتال فعالیت خود را در این حوزه گسترش داد.

می توان گفت در حال حاضر شرکت تامین ارتباطات رویکرد آینده یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه سیستم های رادیویی و مخابراتی می باشد که در حال حاضر به عنوان توزیع کننده انحصاری تجهیزات و راهکارهای برند هایترا  فعالیت می کند

شرکت از سال ۱۳۸۶ اقدام به توسعه فعالیت های خود در قالب اجرای سیستم های مخابراتی نفت، گاز و حمل و نقل ریلی نمود و موفق به اجرای چندین پروژه در سطح استانی و ملی در این زمینه گردید.

عمده فعالیت های این شرکت در حال حاضر به شرح ذیل می باشد:

  • ارائه سرویس اپراتوری موبایل جهت سازمان های امنیت عمومی و صنایع زیرساختی
  • ارائه خدمات ارزش افزوده و انواع سرویس های امن مبتنی بر انتقال صوت، متن، دیتا در پلتفرم تاراسل
  • ارائه خدمات پیمانکاری طرح و ساخت EPC در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نمایندگی توزیع و فروش محصولات برند های هایترا و داهوا در کشور

علیرغم رشد فناوری های موبایل باند پهن نسل 4 و 5، همچنان شبکه های رادیو اختصاصی باند باریک به علت برخورداری از امنیت و اطمینان ذاتی همچنان در ماموریت های حساس و حیاتی کارائی داشته و شبکه های موبایل هنوز نتوانسته جایگزین کاملی برای این شبکه ها باشد.

این شرکت ضمن تجربه در تمامی فناوری های این حوزه از جمله TETRA,MPT,DMR قادر به ارائه خدمات مهندسی و خرید در تمامی این فناوری ها می باشد

سایت های مرکزی موبایل که در فضاهای بیرونی نصب شده امکان تامین پوشش در این فضا را ندارد از طرف دیگر منشاء اصلی تولید ترافیک و ارتباطات در راهکارهای سازمانی عمدتاً در محیط و فضاهای های داخلی می باشد. لذا راهکارهای جداگانه برای پوشش دهی این فضاها مورد نیاز است. طراحی مهندسی این نوع راهکارها مستلزم شناخت فناوری و تجهیزات اختصاصی و همچنین نرم افزار شبیه سازی انتشار امواج رادیویی در فضاهای داخلی است.

یکی از واحدهای شرکت، واحد فنی و مهندسی می باشد که با بهره گیری از متخصصین مجرب، تجهیزات آزمایشگاهی و نرم افزارهای پیشرفته قادر است کلیه مراحل طراحی یک شبکه مخابراتی را متناسب با نیاز مشتری انجام دهد. نکته بسیار مهم در طراحی شبکه های مخابراتی برخورداری از تجارب و نگاه عملی به موضوع می باشد. در واقع هنگامی که پارامترهای نرم افزاری شبیه سازی کامپیوتری با نتایج و تجارب عملی آمیخته شود ، خروجی کار ، یک سیستم قابل قبول مهندسی خواهد شد.

مدیریت و تصمیم گیری دقیق و سریع عملیات های سازمانی در مرکز مستلزم برخورداری از داده های متعامد و متنوع از صحنه عملیات است و از طرف دیگر پاسخگویی به هر گونه رخدادی یا هماهنگی تیمی نیازمند وجود ارتباطات یکپارچه صوتی و تصویری است. فناوری سیستم یکپارچه ارتباطی، بستری است جهت نظارت و ارتباطات متحد شده با گروه های عملیاتی و همچنین هماهنگی بین سازمان های مختلف.