شرایط گارانتی

شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده به عنوان نماینده انحصاری شرکت HYTERA وارد کننده انحصاری محصولات رادیویی ازقبیل سیستم های گیرنده فرستنده بیسیم، گوشی همراه به کشور ایران می باشد. تجهیزات بیسیم و گوشی های تلفن همراه شامل ۱۸ ماه گارانتی می باشند.

خدمات استاندارد و تعهد:

خدمات جزئیات
1-     مشاوره فنی شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده از راه دور مشکلات مربوطه را تشخیص و برطرف می نماید.(به صورت تلفنی و یا سایرتکنولوژی های راه دور)
2-     تعمیر مطابق فرآیند تعریف شده مشتری محصول معیوب یا قطعه ای از محصول را به مراکز تعمیر تعیین شده جهت رفع عیب ارسال و پس از رفع عیب، محصول یا قطعات دریافت شده را عودت می نماید.
  • زمان پاسخگویی: تمامی تقاضاهای خدمات در 24 ساعت پاسخ داده می شود و راه حل های فاز بندی شده را بابت شکایات مشتری یا موارد فنی طی 72 ساعت ارائه خواهد نمود.
  • خدمات تعمیر:

الف) شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده ظرف ۱۰ روز کاری از زمان دریافت تجهیزات معیوب، آنها را تعمیر و عودت می نماید.( مواردی از قبیل زمان حمل و نقل و تأخیر حادث شده توسط مشتری را شامل نمی شود.

ب) طی دوره گارانتی، هزینه عودت تجهیزات تعمیر شده به مشتری به عهده شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده می باشد.

پ) در طول دوره گارانتی، قطعه تعمیر شده طبق مدت زمان اولیه به قوت خود و یا اینکه به مدت 3 ماه از زمان تعمیر ادامه خواهد یافت (هر کدام طولانی تر باشد)

3) خرابی های پرتکرار

در طول دوره گارانتی، چنانچه محصول از لحاظ طراحی، فنی و یا کیفیت آسیب ببیند مسئولیت های شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده به شرح ذیل خواهد بود:

شرایط نرخ خرابی مسئولیت شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده
خرابی مدل های یکسان و تکرار شونده ≤5% تعمیر انجام خواهد شد.
15%≥ نرخ خرابی>5% قطعات شبیه به هم خراب شده تعمیر یا تعویض می گردد.
>15% کل قطعات سفارش خرید تعمیر یا تعویض می گردد.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود:

  • فرسودگی طبیعی در حین مدت زمان قابل استفاده محصول
  • زمان گارانتی گذشته باشد.
  • خرابی که بر اثر عدم رعایت راهنمای محصول و مشخصات فنی محصول ایجاد شده باشد یا از محصولات غیراصلی هایترا و یا توسط شرکت تأمین ارتباطات رویکرد آینده تأیید نشده باشد.
  • خرابی بر اثر ضربه یا استفاده نادرست مثل ورودی ولتاژ نامناسب، دمای بالا، نفوذ آب، قطع مکانیکی، خم شدگی، اکسترود شدن و به سرعت زنگ زدگی شدید به وجود بیاید.
  • نقص یا خرابی که از خدمات غیر مجاز(تعمیر کار متفرقه) ناشی شده باشد.
  • چنانچه شماره سریال و یا کد کالا مخدوش شده و یا از بین رفته باشد.
  • خرابی بر اثر آتش، سیل یا سایر حوادث طبیعی به وجود آمده باشد.
  • کالاهایی که از مبادی غیر رسمی و نامعتبر وارد شده باشند.
  • خرابی ساختگی یا باز کردن مهر و موم باطری

آدرس مرکز خدمات پشتیبانی:  تهران، کریمخان زند، ابتدای خردمند جنوبی، بن بست حقانی، پلاک ۹ واحد ۵

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۴۱۸۳۱